Previous Entry Share Next Entry
Підвісний міст Хакуте Охасі, в місті Муроран
Radiohead
afcol
Міст по простому називають Муроран, в честь міста, в якому він знаходиться.
Будували довгі 13 років, пустили рух у 1998 році. Вартість будівництва - 1 мільярд доларів.
3 прогони (330 м, 720 м, і 330 м), 2 пілони (139,5 м), по 1 смузі для руху в кожному напрямку, дозволена швидкість - 60 км.
Міст побудували для того, щоб зменшити кількість пробок в місті і скоротити відстань від однієї частини міста до іншої. Тепер щоб потрапити на протилежний берег треба проїхати всього 2 км по мосту з підходами, а раніше цей шлях складав 17 км.
Японці постійно підвищують ефективність всіх процесів, вони легко можуть витратити мільярд доларів на будівництво мосту, щоб скоротити кількість часу проведеного в авто та зменшити кількість викидів СО2, це в їхньому стилі =)
Карта місцевості:
bridge map
Міст Муроран перетинає бухту, в якій знаходиться досить великий порт, тому висота прогонів над рівнем води 53,5 м.



Видали каски

В будівлі центру управління мостом є експозиції, різні фоторгафії, дитячі картинки і крутий оглядовий майданчик, з чудовим видом на міст.

Тепер сам міст. Стояти на ньому вже страшно, всетаки висота 50+ метрів над водою + сильнй вітер, але колір води трохи заспокоює. Нудний індустріальний краєвид.

Піднімаємось вище, Висота 100 метрів. Це не верхня точка мосту, але вище нікому крім персоналу не можна. Ще страшніше, ще більш вітряно, але всеодно класні враження. З погодою пощастило, ми перша група, що побувала на цьому мосту за останні 5 років. Якщо вітер більше 10 м/с, то заборонено підніматися на пілон. В день нашої екскурсії вітер був 7 м/с =)

Під мостом є спеціальна платформа, яка їздить взад-вперед і з неї можна обстжувати нижню частину мосту на наявність тріщин та інших пошкоджень.

Величина деформаційного шва -  метр 20 сантиметрів. Є різні системи захисту від цунамі і землетрусів. Взагалі міст підтримується в майже ідеальному стані. Місцями є ржавчина, але в цілому все чудово і надійно. У системах і приміщеннях мосту підтримується оптимальна температура і вологість, зимою і літом працюють вентилятори щоб ніде не збирався конденсат. Все регулярно перевіряється і дуже суворо контролюється.

Асфальт на під'їздах змає маленькі канавки, щоб збільшити загальну площу поверхні і прискорити висихання води на дорозі )

Трос, на якому тримається міст складається з 28 пучків по 56 (здається) металевих ниток в кожному. На фото макет троса в розізі в натуральну величину.

Міст вражає своїм розміром, хоч це лише десятий по величині міст в Японії) А вночі він ще і підсвічується.

В місті окрім мосту немає більше нічого цікавого. Типове маленьке індустіральне містечко.

P.S. Один з трьох видів автомобільних номерів:

Зате в інших місцях - багато чого цікавого, далі буде.

В наступних постах: Асфальтобетонний завод, будівництво дороги, поселення-турисничне місце древнього народу айну, що мешкали на Хоккайдо до приходу самураїв та інше.
P.P.S.  )

?

Log in